Пресс-релизы

Корпоративний бізнес Райффайзен Банку Аваль: зростання в період кризи

05.11.2009, 13:46
Корпоративний бізнес Райффайзен Банку Аваль: зростання в період кризи

Київ. 5 листопада. — Обсяг коштів корпоративних клієнтів у Райффайзен Банку Аваль за результатами 8 місяців 2009 року збільшився на 13,4%, повідомив заступник голови правління банку Артур ІЛІЯВ.

Так, лише за липень-серпень поточного року приріст коштів на депозитних рахунках корпоративних клієнтів склав 280 млн грн. За той же період обсяг ресурсної бази на поточних рахунках також істотно збільшився — на 257 млн грн. Якщо порівняти зазначений приріст пасивів корпоративних клієнтів банку з падінням пасивів на ринку юридичних осіб по банківській системі в цілому на 12,6% із початку року, то результати Райффайзен Банку Аваль додають ще більшого оптимізму.

«Такого значного приросту ресурсної бази корпоративного бізнесу вдалося досягти, перш за все, за рахунок високої репутації Райффайзен Банку Аваль і довіри клієнтів до найбільшого українського банку з іноземним капіталом, — розповідає Артур ІЛІЯВ. — Не останню роль відіграв також той факт, що Райффайзен Банк Аваль став першим великим фінансовим активом в Україні, який придбала провідна європейська банківська група».

Як зазначив А.ІЛІЯВ, це дозволило банку першим серед конкурентів побудувати високоефективну модель продажів корпоративного бізнесу відповідно до європейських стандартів. «Маючи таку модель і створивши за цей час високопрофесійну команду, у період кризи ми лише змінили пріоритети активних продажів із традиційних кредитних продуктів на депозити, факторинг, документарні операції і послуги, що дозволяють управляти грошовими потоками підприємств. Так, лише за перше півріччя 2009 року новими корпоративними клієнтами банку стали понад 1 тис. компаній. І це все — великі українські підприємства і транснаціональні корпорації, які активно розвивають свій бізнес в Україні. З цієї точки зору криза нам навіть допомогла. Адже підприємства, що працюють в Україні в період кризи, шукали надійний банк для стабільного проведення своїх операцій. Приємно констатувати, що наш банк впорався з цією роллю і виправдав таку довіру наших партнерів», — додав Артур ІЛІЯВ.

Просмотров: 5850


Читайте также



Комментарии

Не допускаются угрозы, оскорбления, а также ссылки на другие ресурсы.

Используйте кнопки социальных сетей для того, чтобы не вводить имя. Комментарии от авторизированных пользователей более заметны и имеют выше рейтинг.
Роман
0
#11 фев, 2010 года в 14:39
Банк в принципе нормальный, как по мне. Уровень обслуживания неплохой, кидалова не замечал, информативность в порядке. Но практически все отделения работают только до 17:00 и только пн-птн. Думаю, если немного расширить график работы возможен приток клиентов - физлиц.
sergey
0
#24 янв, 2010 года в 10:28
6 лет с банком и пока без проблем единственная проблема мало банкоматов
Дмитрович
0
#24 ноя, 2009 года в 22:11
Понад 10 років - клієнт банку "Аваль". Ніяких притензій за цей час до банку не було. Довіряю цьму банку тому що в нього найнижчій відсоток, а це - стабільність!!!
Ира
0
#18 ноя, 2009 года в 01:23
работодатель далеко не лучший, в связи с этим качество обслуживания - сами понимаете. совок, одним словом
X

Жалоба на комментарий

Что не так?
Ваша жалоба принята и будет рассмотрен в ближайшее время.
Dinero [CPS] UA
Подписка на новости

Подписавшись на рассылку новостей от КредитДепозит, вы сможете получать все свежие новости прямо на Ваш почтовый ящик.

© 2006-2019 "Эдонвеб-Украина" Все права защищены.